Publication : 16/04/1905 | Réf. 324
…fut réalisée par le Belge Vanderstuyft sur l'autodrome de Linas-Montlhéry. Dans une heure, il couvrit la distance de 122km. 771. Mais la motocyclette qui l'entraînait n'étant pas équipée conformément aux règlements internationaux, cette performance ne fut pas homologuée.
Publication : 10/04/1905 | Réf. 325
Publication : 10/04/1905 | Réf. 326
Publication : 18/05/1905 | Réf. 327
Publication : 18/05/1905 | Réf. 328
Publication : 18/05/1905 | Réf. 453
Publication : 14/05/1905 | Réf. 490
Publication : 14/05/1905 | Réf. 491
The opening meeting at Linas-Montlhéry : the start of the 1,100-cc. Race, 5 October, 1924.
Publication : 14/05/1905 | Réf. 492
Touring Car Grand Prix, 1925 : André Boillot's winning Peugeot.
Publication : 14/05/1905 | Réf. 493
A cottin et Desgouttes followed by a Peugeot saloon.
Publication : 14/05/1905 | Réf. 494
Parry Thomas in the 2-litre G.P Sunbeam, 1925.
Publication : 14/05/1905 | Réf. 495
Reducing wind resistance : the 1,5 litre Mathis for the Touring Car Grand Prix, 1925.
Publication : 14/05/1905 | Réf. 496
The Renault 45 which broke the World's twenty-four-hour record at 107.9 m.p.h, 1926.
Publication : 14/05/1905 | Réf. 497
Front view of the Panhard-Levassor built for 1500cc record attempts; 1926.
Publication : 14/05/1905 | Réf. 498
George Duller in the 4,5 litre Bentley, 1927 Twenty-four Hour Race.
Publication : 14/05/1905 | Réf. 499
The sleeve-valve 8 litre Voisin which took the World's twenty-four-hour record at cover 113 mph in 1927.
Publication : 14/05/1905 | Réf. 500
The Marendaz Special which took the 1100cc Twenty-four-hour record in 1928.
Publication : 14/05/1905 | Réf. 501
The twelve-cylinder Voisin, 1929. It crashed while attempting long-distance records
Publication : 14/05/1905 | Réf. 502
Mrs Gwenda Stewart (later Gwenda Hawkes).
Publication : 14/05/1905 | Réf. 503
Mrs Stewart at speed in the Derby Special.